Nabuurs J-TEK

Documentatie / folders

Handige informatie met betrekking tot compressiezorg

Cliënt meldt telefonisch of per mail zijn/haar klacht

  • Klacht wordt te allen tijde digitaal geregistreerd.
  • Klacht wordt meteen geanalyseerd
  • – Indien oplossing meteen voorhanden ligt wordt deze direct aangereikt aan cliënt.
  • – Indien oplossing niet meteen voorhanden ligt of klacht niet helemaal duidelijk is
    wordt er een afspraak gemaakt om deze te analyseren en eventueel direct op telossen.
  • – Indien er naar aanleiding van de aard van de klacht overleg gepleegd dient te
    worden met de leverancier dan volgt binnen 5 werkdagen een reactie aan cliënt
    betreffende zijn/haar klacht.
  • Uitvoering van de oplossing geschiedt te allen tijde in overleg met cliënt.
  • – Indien cliënt tevreden is met oplossing wordt de klacht digitaal verwerkt in zijn/haar dossier en wordt de klacht afgesloten. (Bij vervolgleveringen wordt altijd rekening gehouden met eventuele klachten betreffende voorgaande leveringen)
  • – Indien cliënt niet tevreden is met de oplossing dan wordt er gekeken naar andere mogelijke oplossingen die naar tevredenheid van beide partijen zijn.
  • Indien Nabuurs J-TEK en cliënt niet tot een bevredigende oplossing van het probleem kunnen komen dan wordt op verzoek van cliënt de klacht schriftelijk voorgelegd aan de Klachtencommissie van de NVCZ, Bourgondischelaan 30 L, 2983 SH Ridderkerk of www.nvcz.nl

Nabuurs J-TEK houdt u op de been!

Meer informatie of afspraak inplannen?

Neem contact met ons op voor meer informatie of vul het formulier in om een afspraak in te plannen.